25.4.06

Açık Görüş pekçok değişik siyasi düşüncenin ifade edildiği bir forumdur.

Cumartesi akşamı (22 Nisan'ı 23'üne bağlayan gece) benim Chicago'yu ziyaretim sırasında hem Serim hem de Mustafa arkadaşımızla ayrı ayrı ve hep beraber görüşmek fırsatı oldu. Halihazırda yazmış olduklarımızdan aşikar değilse bir kez daha tekrar etmekte fayda var ki bu blog'un yazarları arasında siyasi, ideolojik, vs. bir görüş birliği yok. Hatta kendi adıma konuşmak gerekirse benim değişik konulardaki görüşlerim dahi herhangi bir siyasi platforma yakınlık arz etmiyor. Bazı konularda 'sol' bazı konularda 'sağ' bazı konularda ise Türkiye siyasetinde var olmayan görüşler öne sürebilirim ve sürüyorum da... O yüzden blog'umuzu topyekün solcu veya sağcı, liberal, muhafazakar, milliyetçi, vs. şekilde adlandırmak yanlış olur. Bu da böyle biline...

1 yorum:

sscetin dedi ki...

Zaten blogumuzun da ismi "Acik Gorus" Sener cim. Ideolojik kaliplarin disinda, konulara ve durumlara tek tek bakan, anlamli yazilar yazmaya calisiyoruz hepimiz. Eger tek bir gorus temsil ediliyor diye elestiriler varsa, ki bunun hic bir kanitini gormedim su ana kadar, bunlar haksizca yapilan elestirilerdir kanaatindeyim.